niedziela, 5 lutego 2012

Carrion - duża dawka mocnego grania na żywo prosto z Krakowa

Ponad dwudziestostopniowe mrozy skutecznie zniechęciły nas ostatnio do spacerowania i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Moje auto jest od tygodnia pokryte warstwą delikatnego puchu. Podobnie jest ze mną i A. Większość wspólnych chwil spędzamy w domu na oglądaniu filmów, wspólnym gotowaniu, przeglądaniu internetu itp. Jak wychodzimy to tylko na krótki czas i zwykle pod pretekstem zrobienia zakupów czy załatwienia pilnej sprawy. Brakuje nam wspólnych wyjść, wspólnych wycieczek. Z utęsknieniem czekamy na powrót wiosny.

Nie oznacza to jednak, że w naszym związku powiało nudą. W dalszym ciągu staramy się ciekawie spędzać czas i realizować wspólne pasje. Jedną z wielu rzeczy jakie nas łączy jest zamiłowanie do podobnej muzyki. Obydwoje unikamy napastliwej komercyjnej muzyki dyskotekowej. Nasze klimaty muzyczne skupiają się wokół szeroko rozumianego rocka. A. bardziej lubi Polskiego rocka, ja z kolei częściej słucham hard rocka, głównie zagranicznego.


Zespół Carrion z Radomia w komplecie. Zdjęcie promocyjne Sarita Tour 2012.

W ostatni czwartek nadarzyła się okazja by spędzić wspólnie wieczór i posłuchać polskiego rocka w dobrym wykonaniu. Zaproponowałem mojej ukochanej by wybrała się ze mną na koncert zespołu Carrion (tak wiem, że większości z was ta nazwa nic nie mówi). A. była lekko zaskoczona moją propozycją, ale oczywiście ucieszyła się :)  Bilety kupiłem następnego dnia na przedsprzedaży. Koncert odbywał się w pubie Fort Kleparz o 20:00.

Na miejsce koncertu przybyliśmy z kwadransem studenckim wyprzedzenia. Trochę zmarzliśmy po drodze, ale już w środku było całkiem ciepło. Sala ze sceną jest raczej kameralna. Przybyło na moje oko około stu osób, spragnionych mocnego rockowego brzmienia. Resztę fanów chyba wystraszył przenikliwy mróz :)

Zespół Carrion stanął na wysokości zadania. Dał świetny koncert. Znam ten zespół od roku, ale teraz dopiero mogę powiedzieć, że na żywo brzmią tak dobrze jak z nagrań w studio, a może nawet lepiej. To 5 osobowy zespół, grający mocnego rocka, który swoje początki stawiał w Radomiu w 2003 roku. O grupie Carrion dopiero stało się głośniej w 2010 roku, gdy koncertowali wspólnie z zespołem IRA.

W czwartek zespół Carrion zaprezentował kilkanaście kawałków, przeplatając najlepsze utwory z poprzednich swoich płyt z utworami z nowego krążka Sarita. Album ukaże się już 13 lutego w sklepach. Po tym co usłyszałem na koncercie na pewno 3 krążek będzie co najmniej tak dobry jak dwa poprzednie. Był to pierwszy koncert w Polsce na którym zaprezentowano nowe kawałki oraz nową członkinię zespołu Dorotę Turkiewicz "Zochę", która gra na klawiszach. 

Carrion na żywo w Krakowie - próba przed koncertem.

Koncert i twórczość zespołu publiczność przyjęła bardzo ciepło. Muzycy musieli oczywiście bisować na końcu :) Po koncercie można było wypić z muzykami piwko przy barze. Na zakończenie wzbogaciłem się nową koszulkę tego zespołu ;) Choć A. lubi spokojniejszego rocka, po jej uśmiechu zauważyłem, że koncert Carrion jej też się podobał. Mam nadzieję że jeszcze w tym roku wybierzemy się wspólnie na inny koncert ;)

Jeśli lubicie dobrego rocka, a dźwięk gitary elektrycznej w połączeniu z szybkim uderzeniem perkusji was nie przeraża to zapraszam do zapoznania się z ich twórczością  - Carrion. Polski rock też może być na dobrym poziomie ;)


Zakochany

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz